Jak przeprowadzić remanent na podstawie arkuszy spisowych (LoMag)?

Prowadzenie magazynu (http://www.lomag.pl) wymaga kompleksowego podejścia osób zarządzających. Skuteczne kierowanie to duża odpowiedzialność. Praca obiektów magazynowych bezpośrednio przekłada się na pozostałe obszary przedsiębiorstwa. Posiadają rozbudowane narzędzie można znacząca skrócić czas wielu czynności. Wielkim plusem jest to, że niektóre procesy mogą zostać częściowo lub w całości zautomatyzowane. Oczywiście należy mieć świadomość, że rzeczywisty stan magazynu może różnić się od danych znajdujących się w programie. Negatywnie wpływa to na proces zarządzania, gdyż informacje, którymi dysponujemy są nieprawdziwe. W takiej sytuacji należy przeprowadzić remanent. To od nas zależy, czy sprawdzimy całość, czy określoną część towarów. Remanent może zostać wykonany na podstawie arkuszy spisowych. Wymaga to ich wcześniejszego utworzenia. Sporym plusem jest fakt, że możemy posiadać kilka arkuszy spisowych, które połączymy w jedną całość. Znacząco przyspieszy to ich utworzenie, gdyż nad dokumentami może niezależnie pracować kilka osób.

W pierwszej kolejności uruchamiamy program magazynowy. Następnie klikamy w Dokumenty – Remanent – Utwórz nowy remanent. Pojawi nam się lista arkuszów spisowych. Musimy więc wskazać odpowiednie dokumenty, na podstawie których zostanie wykonany remanent. Po wybraniu właściwych arkuszy klikamy w „Utwórz na podstawie zaznaczonych arkuszy”„Utwórz na podstawie zaznaczonych arkuszy”. Oprogramowanie w sposób automatyczny wykona korektę stanu. Na zakończenie zostanie przedstawiony nam raport. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się, które wartości zostały zaktualizowane przez program. Poznamy stan przed remanentem, a także po remanencie. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *